Počet záznamov: 1
Marketingový mix a jeho prepojenie na spokojnosť klientov v konkrétnej firme
SYS 0171125 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109112017.7 100 $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový mix a jeho prepojenie na spokojnosť klientov v konkrétnej firme $e bakalárska práca $f Miriama Kuruczová $g školiteľ: Marína Korčoková 210 $a Bratislava $d 2013 215 $a 65 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0050765 $a Kuruczová $b Miriama $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1