Počet záznamov: 1  

Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky

  1. SYS0171252
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109112026.1
    100
      
    $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky $e bakalárska práca $f Nina Adamová $g školiteľ: Gabriela Džuganová
    210
      
    $a Bratislava $d 2013
    215
      
    $a 65 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050880 $a Adamová $b Nina $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0037278 $a Džuganová $b Gabriela $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.