Počet záznamov: 1  

The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints

  1. SYS0172054
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083413.5
    100
      
    $a 20130618a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a <The> Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints $f Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0034126 $1 011 $a 1231-7853 $1 200 1 $a Marketing i rynek $v Rok 20, nr. 5 (2013), s. 17-23 $1 210 $a Warszawa $c Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    541
    1-
    $a Marketingový kontrolný systém z teoretického a praktického hľadiska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130618 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.