Počet záznamov: 1
Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike
SYS 0173395 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104232.4 100 $a 20130625a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike $f Kristína Andraščíková, Maisa Emirovna Seifullaeva 330 $a Charakteristika nástrojov medzinárodného marketingu v 21. storočí. Nové a súčasné trendy, tendencie a perspektívy v medzinárodnom obchode a ich vplyv na zmenu a využitie jednotlivých nástrojov medzinárodného marketingu - produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0173350 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 7, č. 1 (2012), s. 2-14 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2012 541 1-
$a International marketing instruments - new trends, threats and opportunities in 21. Century, in the time of recesions, crisis and global market instability 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003782 $a obchod medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0025265 $a Andraščíková $b Kristína $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0052202 $a Emirovna Seifullaeva $b Maisa $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130625 $g AACR2
Počet záznamov: 1