Počet záznamov: 1
Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek
SYS 0181298 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240306121202.8 100 $a 20140124d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek $d Lovemarks concept as the future of brands $f Katarína Plevová 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Vnímanie značky sa najmä zo strany spotrebiteľov s postupom času mení. Tradičný koncept je nahrádzaný takzvaným konceptom Lovemarks. Definícia a charakteristika základných rozdielov medzi značkou a pojmom Lovemarks. Popis a analýza reklamných kampaní a aktivít spoločnosti Coca-Cola, ktorá je ukážkovým príkladom konceptu Lovemarks. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180859 $1 010 $a 978-80-225-3766-7 $1 200 1 $a EDAMBA 2013 $b elektronický zdroj $e proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $g referees Kamil Adamík, Peter Árendáš $v S. 1214-1223 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [1784 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0048525 $a Plevová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1989- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140124 $g AACR2
Počet záznamov: 1