Počet záznamov: 1  

Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek

  1. SYS0181298
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240306121202.8
    100
      
    $a 20140124d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek $d Lovemarks concept as the future of brands $f Katarína Plevová
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    330
      
    $a Vnímanie značky sa najmä zo strany spotrebiteľov s postupom času mení. Tradičný koncept je nahrádzaný takzvaným konceptom Lovemarks. Definícia a charakteristika základných rozdielov medzi značkou a pojmom Lovemarks. Popis a analýza reklamných kampaní a aktivít spoločnosti Coca-Cola, ktorá je ukážkovým príkladom konceptu Lovemarks.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0180859 $1 010 $a 978-80-225-3766-7 $1 200 1 $a EDAMBA 2013 $b elektronický zdroj $e proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $g referees Kamil Adamík, Peter Árendáš $v S. 1214-1223 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [1784 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048525 $a Plevová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1989- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140124 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.