Počet záznamov: 1
Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa
SYS 0185921 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20240502073200.8 035 $a fa7bd421-4a54-44f6-8636-ed43f1b473f6 100 $a 20140525d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa $e dizertačná práca $f Barbora Lattová $g školiteľ: Mária Dzurová 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 156 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140525 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1