Počet záznamov: 1  

Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa

  1. SYS0185921
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073200.8
    035
      
    $a fa7bd421-4a54-44f6-8636-ed43f1b473f6
    100
      
    $a 20140525d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa $e dizertačná práca $f Barbora Lattová $g školiteľ: Mária Dzurová
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 156 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140525 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.