Počet záznamov: 1
Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače
SYS 0190589 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220725110855.8 100 $a 20140711a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače $f Katarína Podracká 330 $a Nenahraditeľný vplyv tlačených publikácii v dobe internetu a digitalizácie. Ideálna marketingová stratégia v súčasnosti kombinuje možnosti tlače a digitalizácie. Digitálna tlač a služby personalizovaného marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0190340 $1 011 $a 1337-9798 $1 200 1 $a Goodwill $e magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti $v Roč. 6, č. Leto (2014), s. 68-69 $1 210 $a Bratislava $c Goodwill $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004926 $a priemysel propagačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003323 $a metódy propagačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*0056317 $a Podracká $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140711 $g AACR2
Počet záznamov: 1