Počet záznamov: 1  

Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia

  1. SYS0191107
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230310130931.5
    100
      
    $a 20140806a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia $f Magdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová
    330
      
    $a Model guerilla marketingu. Techniky, determinanty a efekty. Stratégia guerilla marketingu. Guerilla marketing ako alternatíva k tradičným nástrojom marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0191079 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 9, č. 2 (2014), s. 21-30 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2014
    541
    1-
    $a Approaches to understand guerilla marketing in the context of the current marketing management
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087225 $a guerilla marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006036 $a Samuhelová $b Magdalena $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140806 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.