Počet záznamov: 1
Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia
SYS 0191107 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230310130931.5 100 $a 20140806a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia $f Magdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová 330 $a Model guerilla marketingu. Techniky, determinanty a efekty. Stratégia guerilla marketingu. Guerilla marketing ako alternatíva k tradičným nástrojom marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0191079 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 9, č. 2 (2014), s. 21-30 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2014 541 1-
$a Approaches to understand guerilla marketing in the context of the current marketing management 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0087225 $a guerilla marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006036 $a Samuhelová $b Magdalena $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140806 $g AACR2
Počet záznamov: 1