Počet záznamov: 1
Kríza moderného marketingu?
SYS 0192330 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073228.7 100 $a 20140917d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Kríza moderného marketingu? $d <The> crisis of modern marketing? $f Bohuslava Mihalčová 330 $a Problematika udržateľného marketingu. Marketing a súčasnosť. Transakčný a vzťahový marketing. Nové trendy v marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0191852 $1 010 $a 978-80-561-0143-8 $1 200 1 $a Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí 3 $f zostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský $g recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá $v S. 146-151 CD-ROM $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [211 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045975 $a Čarnogurský $b Karol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0056258 $a Mazúrek $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010844 $a Černá $b Ľubica $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1963- $9 100 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140917 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1