Počet záznamov: 1  

Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny

  1. SYS0198792
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208094338.1
    100
      
    $a 20150310a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny $d Politics in the Supermarket: Boycotting Consumers as Agents of Social Change $f Michal Nový
    330
      
    $a Každodenné rozhodovanie spotrebiteľa, kúpiť či nekúpiť, môže prekonať mantinely trhového mechanizmu smerom do oblasti tvorby politiky. Negatívne reakcie spotrebiteľa. Súčasné vysvetlenia a bojkot produktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262781 $1 011 $a 0049-1225 $1 200 1 $a Sociológia $e časopis pre otázky sociológie $d Slovak sociological review $v Roč. 47, č. 1 (2015), s. 87-112 $1 210 $a Bratislava $c Sociologický ústav SAV $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002521 $a interakcia sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005072 $a prognózy sociálno-ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001309 $a bojkot obchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská
    675
      
    $a 316.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000043 $x Sociálne procesy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019793 $a Nový $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150310 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.