Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu
SYS 0199261 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073352.7 100 $a 20150324d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu $f Mária Dzurová, Marína Korčoková 330 $a Nízko nákladový marketing používa lacnejšie internetové nástroje a techniky. Internetová interaktívna komunikácia, on-line reklama, e-commerce a on-line nakupovanie, vzťahový marketing, návštevnosť web stránok, to všetko využíva nízko nákladový marketing. Takýmto nástrojom sú aj sociálne siete. Tie umožňujú vytvoriť interaktívne komunikačné platformy so zákazníkmi. Pravidelná komunikácia umožní identifikovať potreby zákazníkov, reagovať na ne a následne meniť prvky marketingového mixu a ťažiť z priameho kontaktu so zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0199246 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 10, č. 3-4 (2014), s. 46-52 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2014 541 1-
$a Social networks as a tool for low-cost marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007581 $a znižovanie nákladov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1953- $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1970- $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150324 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1