Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu

  1. Názov Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu
    Preklad názvuSocial networks as a tool for low-cost marketing
    Autorské údajeMária Dzurová, Marína Korčoková
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 10, č. 3-4 (2014), s. 46-52 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2014. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá siete sociálne * znižovanie nákladov * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * marketing mix
    AnotáciaNízko nákladový marketing používa lacnejšie internetové nástroje a techniky. Internetová interaktívna komunikácia, on-line reklama, e-commerce a on-line nakupovanie, vzťahový marketing, návštevnosť web stránok, to všetko využíva nízko nákladový marketing. Takýmto nástrojom sú aj sociálne siete. Tie umožňujú vytvoriť interaktívne komunikačné platformy so zákazníkmi. Pravidelná komunikácia umožní identifikovať potreby zákazníkov, reagovať na ne a následne meniť prvky marketingového mixu a ťažiť z priameho kontaktu so zákazníkmi.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01728-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 3-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti219.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1