Počet záznamov: 1  

Značka v podnikovej praxi

  1. SYS0199385
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231204122116.8
    100
      
    $a 20150326a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Značka v podnikovej praxi $f Anna Hrnčiarová Turčiaková
    330
      
    $a Značka a jej význam. Privátna značka. Budovanie značky – branding. Hodnota značky. Prínos a ciele značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252154 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach $d Business review : scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $z eng $v Roč. 13, č. 31-32 (2014), s. 72-78 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2014
    541
    1-
    $a Brand in corporate practice
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052230 $a Hrnčiarová Turčiaková $b Anna $p EUBPHFKOP $9 100 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150326 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.