Počet záznamov: 1
Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami
SYS 0200037 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240311103021.4 100 $a 20150420a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami $d Customer segmentation based on customer values: a case study on the food market $f Sherzod Karimov 301 $a VEGA 1/0635/14 330 $a Hodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Teória hodnotového reťazca spotrebiteľa. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa na základe zoznamu hodnôt LOV. Vplyv pohlavia na hodnotovú orientáciu spotrebiteľa. Segmentácia zákazníkov na základe hodnôt. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261905 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 7, č. 1 (2015), s. 19-31 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0038940 $a Karimov $b Sherzod $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150420 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1