Počet záznamov: 1  

Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní

  1. SYS0200428
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220715094020.8
    100
      
    $a 20150504a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní $f Lukáš Píš, Jana Trajová, Pavol Kaclík, Mária Kolková
    330
      
    $a Aplikácia hierarchického lineárneho modelovania za účelom odhadu pridanej hodnoty školy. Význam kontextuálnych premenných (ekonomický, sociálny a kultúrny status žiaka, podiel dievčat resp. chlapcov na škole a priemernú úroveň žiakov školy) a diskusia dopadu zahrnutia týchto ukazovateľov do modelu pre odhady pridanej hodnoty.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0200343 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 11, č. 1 (2015), s. 87-92 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2015
    541
    1-
    $a Influence of contextual variables on estimation of school value added
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003394 $a modelovanie lineárne
    675
      
    $a 519.86 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000244 $x Teória ekonomicko-matematických modelov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058645 $a Píš $b Lukáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058646 $a Trajová $b Jana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058647 $a Kaclík $b Pavol $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0024400 $a Kolková $b Mária $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150504 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.