Počet záznamov: 1  

Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke

  1. SYS0201764
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104250.2
    100
      
    $a 20150602a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke $f Peter Štarchoň, Dagmar Weberová
    330
      
    $a Štúdia zameraná na predpoklad existencie vzťahu medzi pohlavím a postojmi slovenských zákazníkov voči značke.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0201737 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 10, č. 1 (2015), s. 2-8 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2015
    541
    1-
    $a Gender and attitudes of Slovak customers` towards brand $h II.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010616 $a vzťahy genderové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057811 $a Weberová $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150602 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.