Počet záznamov: 1
Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
SYS 0201764 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104250.2 100 $a 20150602a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke $f Peter Štarchoň, Dagmar Weberová 330 $a Štúdia zameraná na predpoklad existencie vzťahu medzi pohlavím a postojmi slovenských zákazníkov voči značke. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0201737 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 10, č. 1 (2015), s. 2-8 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2015 541 1-
$a Gender and attitudes of Slovak customers` towards brand $h II. 610 1-
$9 eu_un_auth*0010616 $a vzťahy genderové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0057811 $a Weberová $b Dagmar $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150602 $g AACR2
Počet záznamov: 1