Počet záznamov: 1
Composite evaluation of customer satisfaction
SYS 0208167 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083520.6 100 $a 20151014d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RO 200 1-
$a Composite evaluation of customer satisfaction $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0224/15 330 $a Znaky spokojnosti seniorov s vybraných nákupným miestom (faktorová analýza): pohodlie pri nákupe, hodnota vyjadrená peniazmi a imidž obchodu. V užšom zmysle: kvalita produktu, adekvátnosť ceny, pravidelná reklama, nápomocný personál, fyzické vlastnosti nákupného prostredia a služby (parkovanie, internetový nákup, počet otvorených pokladní,...). 463 -1
$1 011 $a 2344-5130 $1 200 1 $a Journal of international conference on Marketing & Business Development $b elektronický zdroj $e 3rd Marketing and Business Development international conference, Bucharest-Romania, June 25th-27th, 2015 $v Vol. 1, no. 1 (2015), pp. 168-175 online $1 210 $a Bucharest $c Bucharest university of economic studies publishing house $d 2015 $1 215 $a online $1 710 12 $a Marketing and Business Development international conference $d 3 $e Bucharest, Romania $f 25.-27.6.2015 541 1-
$a Združené hodnotenie zákazníckej spokojnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 675 $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151014 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1