Počet záznamov: 1  

V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku

  1. SYS0211443
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231113104751.4
    100
      
    $a 20160125a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku $f Matej Šucha
    330
      
    $a Snaha behaviorálnych vedcov vyvrátiť základný predpoklad ekonómie o tom, že ľudia sú racionálni a poznajú svoje preferencie. Udelenie Nobelovej ceny za ekonómiu Danielovi Kahnemanovi, najvýznamnejšiemu behaviorálnemu ekonómovi, v r. 2002. Pochopenie zmýšľania zákazníkov ako dôležitý faktor v podnikaní. Menu engineering. Kľúč k zákazníckej spokojnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277161 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 3 (21. januára 2016), s. 40-41 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003688 $a Nobelova cena
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061513 $a Šucha $b Matej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160125 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.