Počet záznamov: 1
V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku
SYS 0211443 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113104751.4 100 $a 20160125a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku $f Matej Šucha 330 $a Snaha behaviorálnych vedcov vyvrátiť základný predpoklad ekonómie o tom, že ľudia sú racionálni a poznajú svoje preferencie. Udelenie Nobelovej ceny za ekonómiu Danielovi Kahnemanovi, najvýznamnejšiemu behaviorálnemu ekonómovi, v r. 2002. Pochopenie zmýšľania zákazníkov ako dôležitý faktor v podnikaní. Menu engineering. Kľúč k zákazníckej spokojnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277161 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 3 (21. januára 2016), s. 40-41 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003688 $a Nobelova cena 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0061513 $a Šucha $b Matej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160125 $g AACR2
Počet záznamov: 1