Počet záznamov: 1
Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value
SYS 0249662 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074008.3 035 $a 96923 $2 CREPC2 100 $a 20181218d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value $f Martin Hudec, Katarína Súkeníková 301 $a VEGA 1/0543/18 330 $a Analýza moderného chápania ekologického marketingu, jeho pridanú hodnotu a potenciál pomocou metód analýzy, syntézy, indukcie, dedukcie, porovnania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248507 $1 010 $a 978-80-225-4507-5 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 78-85 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 287 s. [14,40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 541 1-
$a Zelený marketing ako strategický prístup k vytváraniu hodnôt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002310 $a hodnota pridaná ekonomická 700 -1
$3 eu_un_auth*p0026291 $a Hudec $b Martin $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0070203 $a Súkeníková $b Katarína $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181218 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1