Počet záznamov: 1
The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process
SYS 0270983 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231108103346.0 014 $a 000528040800067 $2 WOS 017 70
$a 10.1051/shsconf/20207403014 $2 DOI 035 $a 229207 $2 CREPC2 100 $a 20210112d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process $f Štefan Žák, Mária Hasprová 301 $a VEGA 1/0657/1 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Postavenie a role vplyvných osôb ako mienkotvorných činiteľov v prostredí sociálnych médií. Typológia, ovplyvňujúce faktory a intenzita vplyvu influencerov na rozhodovací proces spotrebiteľa na základe porovnania poznatkov z výsledkov globálnych výskumných štúdií a kvantitatívnej online výskumnej štúdie spracovanej autormi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0265185 $1 011 $a 2261-2424 $1 200 1 $a Globalization and Its Socio-Economic Consequences $b elektronický zdroj $e "Sustainability in the Global-Knowledge Economy" $e 19th International Scientific Conference $f Edited by: Tomáš Klieštik $v Pp. [1-7] online $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2020 $1 215 $a [1300 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0055615 $a Klieštik $b Tomáš $4 340 $1 710 12 $a Globalization and Its Socio-Economic Consequences $b International Scientific Conference $d 19. $e Rajecké Teplice, Slovakia $f 9.-10.10.2019 541 1-
$a Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210112 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1