Počet záznamov: 1  

The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process

  1. SYS0270983
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231108103346.0
    014
      
    $a 000528040800067 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.1051/shsconf/20207403014 $2 DOI
    035
      
    $a 229207 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210112d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process $f Štefan Žák, Mária Hasprová
    301
      
    $a VEGA 1/0657/1
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Postavenie a role vplyvných osôb ako mienkotvorných činiteľov v prostredí sociálnych médií. Typológia, ovplyvňujúce faktory a intenzita vplyvu influencerov na rozhodovací proces spotrebiteľa na základe porovnania poznatkov z výsledkov globálnych výskumných štúdií a kvantitatívnej online výskumnej štúdie spracovanej autormi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0265185 $1 011 $a 2261-2424 $1 200 1 $a Globalization and Its Socio-Economic Consequences $b elektronický zdroj $e "Sustainability in the Global-Knowledge Economy" $e 19th International Scientific Conference $f Edited by: Tomáš Klieštik $v Pp. [1-7] online $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2020 $1 215 $a [1300 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0055615 $a Klieštik $b Tomáš $4 340 $1 710 12 $a Globalization and Its Socio-Economic Consequences $b International Scientific Conference $d 19. $e Rajecké Teplice, Slovakia $f 9.-10.10.2019
    541
    1-
    $a Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210112 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.