Počet záznamov: 1  

Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu

  1. PČOLINSKÁ, Lenka. Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 82-90. VEGA 1/0493/08
    Ohlasy:
    [4] STANKOVIČ, Lýdia - PUDŁO, Patrycja. Kreatívne a aktivizujúce simulačné a vzdelávacie metódy. In Recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektov MVP č. 2330262, 2330263, 2330264 : PERFECT (PERFormance&EffiCiencyIndicaTors) : uplatnenie inovatívnych metód vo výučbe manažérskych a ekonomických disciplín II. : Európska únia na ceste k cieľu stratégie Európa 2020 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3537-3, s. 124-129. MVP 2330264.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.