Počet záznamov: 1  

Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh

  1. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 63-67. VEGA 1/0047/11
    Ohlasy:
    [4] NEKOLOVÁ, Veronika. Možnosti vstupu malých a stredných podnikov na trhy EÚ. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 201-209 CD-ROM.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.