Počet záznamov: 1
Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie
Názov Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie Autorské údaje Benita Juriková, Miroslava Szarková Autor Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Spoluautori Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 : Liberec 15. až 16. září 2009. S. 105-110. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * komunikácia marketingová * marketing strategický * Slovensko Anotácia Používanie internetu malými a strednými podnikmi pôsobiacimi v SR v marketingovej komunikácii – výsledky výskumu. Využívané e-komunikačné nástroje, doplnkové e-služby, tvorba a správa web-stránky. Hodnotenie internetovej stránky ako strategického komunikačného nástroja. Internet sa stal vysoko používaným nástrojom a zvlášť v marketingovej komunikácii ho využíva stále viac malých a stredných podnikov. Možno predpokladať, že tento trend bude pokračovať. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00101-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1