Počet záznamov: 1
Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda
Názov Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Michalovce, 17.-18.9.2009. S. 139-155. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá školy vysoké * imidž * analýzy * výhody konkurenčné Anotácia Imidž vysokoškolskej vzdelávacej inštitúcie ako konkurenčná výhoda. Príklad z praxe - Imidž Podnikovohospodárskej fakulty - analýza a porovnanie interného a externého imidžu. Kategória EPC Práce zverejnené na internete Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00563-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1