Počet záznamov: 1  

Víno, ženy, spěv aneb jak se umí prodat jižní Morava

  1. Názov Víno, ženy, spěv aneb jak se umí prodat jižní Morava
    Autorské údajeZuzana Vojtová
    Autor Vojtová Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing magazine : pravidelná příloha týdeníku Strategie. Č. 2 (duben 2010), s. 16-18. - Praha : Mladá fronta, 2010. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * regióny * marketing * propagácia * financovanie * fondy štruktúrne * Česko
    AnotáciaProjekty južnej Moravy na rozvoj cestovného ruchu. Využívanie štátnych dotácií a financovania z fondov Európskej únie. Projekt Brno - mesto budúcnosti. Propagácia turistickej oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál. Činnosť Centrály cestovného ruchu - Južná Morava.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.