Počet záznamov: 1
Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov
Názov Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov Autorské údaje Lýdia Halagová, Adela Klepáková Autor Halagová Lýdia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 164-170. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá stratégia podnikateľská * učiaca sa organizácia * manažment * zdroje podnikové * kultúra podniková * obchod medzinárodný * trh * konkurencieschopnosť * zákazníci Anotácia Odstránenie prekážok v rozvoji medzinárodného obchodu. Pretváranie podniku na učiaci sa podnik. Vplyv zmien na spokojnosť zákazníka ako faktora konkurencieschopnosti. Podniková kultúra a kvalita poskytovaných služieb. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00838-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1