Počet záznamov: 1
Testing emarketing strategies
Názov Testing emarketing strategies Autorské údaje Jamal Hasan Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Aktuálne trendy v oblasti informatizácie spoločnosti : zborník vedeckých statí. S. 7-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2981-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * obchod elektronický * technológia * internet Anotácia Vývoj a implementácia strategického marketingového plánu je kľúčovým prvkom úspechu elektronického obchodu. Neexistuje však "pevná" stratégia, ktorá by fungovala pre všetkých. Treba si vytvoriť svoj vlastný štýl a techniku a testovať výsledky, ktoré budú vyhovovať práve vám. Jednoduchá technológia sledovania cieľa. Organizácia stratégií. Diskusia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00816-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1