Počet záznamov: 1
Proces tvorby hodnoty pre zákazníka
Názov Proces tvorby hodnoty pre zákazníka Súbežný názov Value creation process for the customer Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 49-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá produkty * hodnota * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * značky výrobkov * hodnota pridaná Anotácia Podstata hodnoty. Úloha jadra produktu a rozšíreného produktu v tvorbe pridanej hodnoty. Úloha vzťahov v tvorbe hodnoty pre zákazníka. Úloha značky. Prísľub hodnoty zákazníkovi. Proces poskytnutia hodnoty zákazníkovi. Posudzovanie hodnoty. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1