Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj
Názov Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj Súbežný názov Corporate social responsibility - significant competitive tool Autorské údaje Dana Vokounová, Marína Korčoková Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 671-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá zodpovednosť spoločenská * firmy * konkurencia * výhody konkurenčné * podnikanie zodpovedné * etika * dary * nástroje marketingové Anotácia Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj predstavuje zdroj konkurenčnej výhody. Charakteristika súčasného stavu spoločenskej zodpovednosti firiem. Analýza spoločenskej zodpovednosti firiem ako silného marketingového nástroja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-036, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1