Počet záznamov: 1
Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh
Názov Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hvizdová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 63-67. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * podnikanie stredné * podnikanie malé * segmentácia trhu * Európa * trh zahraničný * konkurencieschopnosť * kooperácia Anotácia Hlavné predpoklady úspešnosti malej firmy a marketingová orientácia. Presadenie sa v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Kooperačné a integračné vzťahy v rámci celej EÚ. Marketingový výskum zahraničného trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00695-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1