Počet záznamov: 1
Fair Trade ako súčasť Corporate social responsibility
Názov Fair Trade ako súčasť Corporate social responsibility Autorské údaje Vladimíra Jurišová Autor Jurišová Vladimíra Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 138-142. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá marketing * komunikácia masmediálna * krajiny rozvojové * výrobcovia * predajcovia * výrobky * logo * reklama vonkajšia Anotácia Definícia a základné princípy konceptu Fair Trade. Výrobky označené logom FLO (Fairtrade Labeling Organization). Problémy ľudí v rozvojových krajinách a nástroje odstraňovania chudoby v týchto krajinách. Dohody prospešné pre výrobcov z rozvojových krajín. Fair Trade vo svete a na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1