Počet záznamov: 1
Internetová reklama a jej vplyv na udržateľnú konkurencieschopnosť firmy
Názov Internetová reklama a jej vplyv na udržateľnú konkurencieschopnosť firmy : diplomová práca Autorské údaje Tomáš Brusnický, školiteľ: Mária Szivósová Autor Brusnický Tomáš Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 81 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 853368
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1