Počet záznamov: 1
Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka
Názov Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka Autorské údaje Anna Palfiová Autor Palfiová Anna Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 17, č. január - február (2012), s. 8-9. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá obchod * maloobchod * nákup * ceny obchodné * konkurencieschopnosť * výpredaj sezónny * spokojnosť zákazníkov Anotácia Finančná kríza a obchod. Renomé obchodu sa nezlepšilo. Proces nakupovania je zložitejší a nejednoznačnejší. Zákazníka treba lepšie spoznať. Potreba odlíšenia sa od konkurencie, štyri body koncepcie odlíšenia sa, možnosti odlíšenia sa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: január-december + 2 príl.
článok
Počet záznamov: 1