Počet záznamov: 1
Marketingový mix verejnej správy
Názov Marketingový mix verejnej správy Súbežný názov Marketing mix of public administration Autorské údaje Vanda Lieskovská, Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 8, č. 4 (2013), s. 4-10 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2013. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing mix * manažment verejnej správy * zamestnanci Anotácia Marketingové nástroje vo verejnej správe a zvýšenie prospešnosti a užitočnosti služieb poskytovaných verejnou správou. Uplatňovanie marketingu je spojené s marketingovými nástrojmi tvoriacimi marketingový mix verejnej správy. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00535-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 4
článok
Počet záznamov: 1