Počet záznamov: 1
Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami
Názov Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami Autorské údaje Katarína Ožvoldová Autor Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 249-252. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá maloobchod * spoločnosti nadnárodné * siete obchodné * konkurencia trhová * štúdie Anotácia Nezávislé maloobchodné predajne predstavujú skôr typ tradičnej špecializovanej predajne, prípadne supermarketu, nadnárodné a národné maloobchodné siete disponujú širokou škálou typov predaní od špecializovanej predajne po formáty typu hypermarkety až superstory. Vzhľadom na uvedené rozdiely medzi maloobchodnými formátmi musíme rozlišovat medzi dvoma typmi konkurencie prejavujúcej sa medzi maloobchodníkmi : inter-type (medzi typová) konkurencia, intra-type (vnútro typová) konkurencia. Štúdie venované inter-type a intra-type konkurencii v maloobchode. Všetky štúdie poukázali na pozitívny dôsledok využívania maloobchodných stratégií malými maloobchodníkmi v ich konkurencii, či už v spojení s lepším výkonom maloobchodníka, uspokojením zákazníkov alebo s inter-type a prípadne intra-type konkurenciou. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-038, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1