Počet záznamov: 1  

Vzdušné zámky lidí z marketingu

  1. Názov Vzdušné zámky lidí z marketingu
    Autorské údajeAlan Mitchell
    Autor Mitchell Alan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010). - Praha : Economia, 2010
    Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 17/2010 a měsíčníku Trend marketing 4/2010. (2010), s. 6-9. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky výrobkov * firmy * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hodnota * nákup
    AnotáciaProblematika zákazníckej vernosti. Mýty o vernosti. Značkový narcizmus. Výhodnosť pre obidve strany - tajomstvo dlhodobých vzťahov. Opakovaný nákup. Dlhodobé poskytovanie hodnoty pre zákazníka. Dlhodobý vzťah firmy a zákazníka vyjadrený skratkou OPTIMA. Ako dosiahnuť výhody pre zákazníka tak, aby z toho mala aj firma výhody.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.