Počet záznamov: 1
Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií
Názov Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií Autorské údaje Lucia Furdová Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 129-134. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * stratégia logistická * hodnota pridaná * cesty odbytové * efektívnosť ekonomická * zákazníci Anotácia Vymedzenie hodnoty pre zákazníka nielen z marketingového pohľadu ale i z pohľadu logistiky. Marketingová a logistická stratégia. Porterov hodnotový reťazec. Vzťahy so zákazníkmi a pochopenie pridanej hodnoty. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00838-028, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1