Počet záznamov: 1
Les aspect interculturels de la publicité
Názov Les aspect interculturels de la publicité : diplomová práca Súbežný názov Interkultúrne aspekty reklamy Autorské údaje Lucia Kanitrová, škol. Juraj Chebeň, Ghislaine Pellat Autor Kanitrová Lucia Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Pellat Ghislaine (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 87 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 844057
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1