Počet záznamov: 1
Aplikácia experimentov v marketingu
Názov Aplikácia experimentov v marketingu Autorské údaje Tomáš Bačo, Jozef Gajdoš Autor Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 37-51 [1,68 AH]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4 Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0493/08 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * experimenty * výskum marketingový * modely * metóda ABC Anotácia Problematika využitia experimentov v oblasti marketingu. Všeobecný význam, klasifikácia a základné zásady a výhody ich uskutočňovania. Kategória EPC Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00371-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1