Počet záznamov: 1
Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu
Názov Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu Autorské údaje Lenka Pčolinská Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 82-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4 Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0493/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * propagácia * tovar spotrebný * hypermarkety * zákazníci * centrá nákupné * experimenty Anotácia Vplyv vybraných faktorov marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodovanie. Popis metódy DOE, ktorá umožňuje skúmať vplyv viacerých nezávislých premenných faktorov. Skúmaný problém a aplikácia experimentu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00371-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1