Počet záznamov: 1
Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky
Názov Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky Súbežný názov Monitoring of marketing in educational institution – responsible factor of knowledge economy development Autorské údaje Marta Matulčíková Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 337-346. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum marketingový * monitoring * školy * vzdelávanie * vedomosti * ekonomika znalostná Anotácia Znalosti a ich význam pre ďalší rozvoj. Klasifikácia znalostí z pohľadu prevoditeľnosti do explicitnej podoby. Školské vzdelávanie a tímové učenie. Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii. Trhové postavenie vzdelávacieho subjektu. Marketingová infraštruktúra vzdelávacej inštitúcie a úlohy marketingového monitorovania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00657-012, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 326.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1