Počet záznamov: 1
Meranie spokojnosti zákazníka
Názov Meranie spokojnosti zákazníka Autorské údaje Alena Kusá Autor Kusá Alena Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 163-169. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Poznámky VEGA 5 /0496/09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * stratégia obchodná * trh spotrebiteľský * kvalita výrobkov * reklama * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * konkurencia Anotácia Vývoj trhu a marketingové ciele podniku. Spokojnosť zákazníkov ako nevyhnutná a dôležitá súčasť marketingových aktivít firmy. Moderný marketing a princíp zameraný na zákazníka. Normy ISO 9000 a STN ISO EN 9000:2000. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1