Počet záznamov: 1
Analýza postavenia vybranej automobilovej značky na trhu nových áut v SR
Názov Analýza postavenia vybranej automobilovej značky na trhu nových áut v SR : diplomová práca Autorské údaje Juraj Gomolčák, školiteľ: Andrea Furková Autor Gomolčák Juraj Ďalší autori Furková Andrea (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra operačného výskumu a ekonometrie Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 83 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 852606
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1