Počet záznamov: 1
Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market
Názov Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market Autorské údaje Ľudmila Novacká Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument 29th EuroCHRIE : annual conference, Dubrovnik, Croatia : conference proceedings, 19-22 October 2011. S. 443-453. - Dubrovnik : The American College of Management and Technology, 2011. ISBN 978-0-615-54307-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * mestá * konkurencieschopnosť * výskum * Bratislava Anotácia Význam značky mesta v súvislosti s konkurencieschopnosťou na trhu cestovného ruchu. Teoretické výsledky aplikované v praxi na príklade Bratislavy, hlavného mesta Slovenska. Výsledky sú založené na prieskume dvoch autorov - použitie dotazníka a analýza video klipov. Značka Bratislavy vo vzťahu ku konkurencii. URL http://www.eurochrie.org/news/2011/november/30/dubrovnik-conference-proceedings/ Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01478-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1