Počet záznamov: 1
Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie
Názov Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie [elektronický zdroj] : vedecký monografický zborník Súbežný názov Euromarketing - business concept for the common market the European Union Autorské údaje zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý Ďalší autori Červenka Peter (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Hlavatý Ivan (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kriváň Andrej (Recenzent) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2011. - CD-ROM [160 s.] ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá euromarketing * podnikanie * stratégia podnikateľská * trh spoločný * Európska únia Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Odkazy (12) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Signatúra 855740, 855741 Archív EPC E11 01828-001, originál dokumentu
elektronická kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 855740 SEK Sklad knižničného fondu voľný 855741 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1