Počet záznamov: 1
A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness
Názov A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness Preklad názvu Spokojný zákazník ako najvyšší cieľ podnikania a najsilnejší nástroj konkurencieschopnosti Autorské údaje Gabriela Končitíková, Tomáš Culík Autor Končitíková Gabriela Spoluautori Culík Tomáš Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 14, č. 2 (2014), s. 35-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2014. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá batizmus * podnikanie zodpovedné * podmienky sociálne * etika sociálna * ochrana sociálna * starostlivosť o zákazníkov * starostlivosť o pracovníkov Anotácia Zabezpečenie udržateľnej ziskovosti podniku. Sociálne zodpovedné podnikanie T. Baťu. Opis baťovho systému riadenia podniku pred r. 1945. Analýza systémov CSR (Corporate Social Responsibility) a CSV (Creating Shared Value). Možné aplikácie pre dnešné podnikateľské stretégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 557.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1