Počet záznamov: 1
Environmentálny marketing ako konkurečná výhoda na trhu
Názov Environmentálny marketing ako konkurečná výhoda na trhu : bakalárska práca Autorské údaje Zoltán Moravčík, školiteľ: Lucia Bednárová Autor Moravčík Zoltán Ďalší autori Bednárová Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2015. - 43 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 887658
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 684.5 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1