Počet záznamov: 1
Medzinárodná vedecká konferencia "Nové trendy v marketingu"
Názov Medzinárodná vedecká konferencia "Nové trendy v marketingu" : Úloha marketingu v čase hospodárskej krízy Preklad názvu International scholarly conference "New trends in marketing" (Role of marketing in the time of economic crisis) Autorské údaje Ľubomíra Gertler Autor Gertler Ľubomíra EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Zdrojový dokument Auspicia : recenzovaný neimpaktový časopis zaměřený na oblast společenských a humanitných věd (primárně na oblast veřejné správy a řízení, sekundárně i na další spoločenskovědní otázky). Roč. 6, č. 2 (2009), s. 168-169. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2009. ISSN 1214-4967 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 001 - Veda. Prognózy vedy. Metodológia. Terminológia Heslá veda * konferencie * vzdelávanie vysokoškolské * marketing * univerzity Anotácia Informácia o konaní medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom "Nové trendy v marketingu". Konferencia sa konala v dňoch 3. a 4.11.2009 na Smolenickom zámku pod záštitou Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Hlavným cieľom konferencie bolo poukázať na nové trendy v marketingu, jeho úlohy v čase hospodárskej krízy a poukázať na zmeny, ktoré teóriu a najmä prax v tejto oblasti po odznení globálnej krízy čakajú. Kategória EPC Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00695-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2009: 1-2
článok
Počet záznamov: 1