Počet záznamov: 1
Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu
Názov Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu Autorské údaje Dáša Zaujecová Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. S. 343-346. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama porovnávacia * súťaž nekalá * spotrebitelia * kódexy etické * zákony * trh reklamný Anotácia Zákon o reklame a porovnávacia reklama. Etická samoregulácia reklamy. Prípady porovnávacej reklamy v slovenských médiách. Politická porovnávacia reklama. Na Slovensku je využívanie porovnávacej reklamy skôr výnimočné. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00855-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1