Počet záznamov: 1  

Řízení kvality služeb

  1. Názov Řízení kvality služeb
    Autorské údajePavel Blecharz, Hana Štverková
    Autor Blecharz Pavel
    Spoluautori Štverková Hana
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva : odborný časopis o systémoch kvality. Roč. 18, č. 3 (2010), s. 45-49. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá kvalita * služby * sektor terciárny * riadenie kvality * inovácia * marketing služieb * pohyb služieb voľný * služby obyvateľstvu * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť
    AnotáciaKľúčové prvky kvality služieb so zameraním na zákazníka. Procesné riadenie a posúdenie realizácie kvality služieb. Konkurencieschopnosť a systémové zavedenie priebehu vytvárania služieb. Správne fungovanie všetkých procesov vrátane ich trvalého zlepšovania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.